Tuesday, July 8, 2014

260 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בדארפור; 5 הרוגים בניגריה בפיגוע התאבדות; חייל נהרגו בלוב; קצין נהרג במצרים; כ-100 טילים נורו לעבר ישראל ביממה האחרונה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בלבנון, בתימן, במצרים, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים תקשורתיים נוספים מסרו כי מחצית מההרוגים היו אזרחים שנפגעו בפעילות צבאית של הסורי המרכזי הערים. גורמים נוספים בסוריה שהצבא הסורי עורך התקפה רחבת-היקף באזור העיר חאלב נגד המורדים הפועלים בעיר.
--
עיראק - מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של כ-260 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים – בקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים צבאיים רשמיים בעיראק מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו לפחות 200 טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש הפועל בצפון עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו 5 שוטרים ו-3 ילדים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו חיילים וילדים שנפגעו באזור בלוצ'יסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של 35 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. במהלך היומיים האחרונים נהרגו יותר מ-100 בני-אדם בקרבות הללו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין תושבים מקומיים המתגוררים בחבל דארפור. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 18 בני-אדם.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד מסגד מקומי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון ,בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. הארגון רוצח גם מוסלמים מתונים.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 ביולי 2014 על הריגתו של קצין מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר דמייטה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-7 ביולי 2014 כי במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל יותר מ-100 טילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. במהלך הלילה האחרון כוחותינו תקפו כ-30 יעדי טרור ברחבי הרצועה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: