Monday, December 15, 2014

110 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 21 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בלוב; 3 חיילים נהרגו בסומליה; 2 שוטרים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של לפחות 110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים תקשורתיים כורדיים מסרו על הריגתם של לפחות 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון סוריה ליד הגבול הטורקי. כמו כן נמסר על הוצאות-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו בצפון סוריה בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב. קרבות נוספים היו באזור הגבול עם טוניסיה על השליטה במתקן להעברת נפט גולמי.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור צפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של 21 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של עימותים קטלניים שהיו בין כוחות הביטחון של פקיסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור – פונטלנד; מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 חיילים במחוז האוטונומי פונטלנד מפיצוץ של מוקש שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים שונים בניגריה מסרו ב-14 בדצמבר 2014 על שורה של פעולות טרור שגרמו להריגתם של 7 בני-אדם. בין ההרוגים הייתה אלמנה נוצרייה שנרצחה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: