Saturday, December 6, 2014

139 הרוגים בעיראק; 90 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בניגריה; 17 הרוגים בקשמיר בפיגוע אסלאמי; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בסודאן; 5 הרוגים בלוב; הרוג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בסומליה, בתימן, בסודאן, בלוב, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים קשים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים מסרו שכמחצית מההרוגים היו אזרחים שנפגעו בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 139 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים קשים שהיו בערים המרכזיות וכן בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם לפחות בסדרה של תקריות שהיו בין כוחות הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים ומיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בכל רחבי לוב.
--
מצרים – טרור: מקור תקשורתי במצרים מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתו של אדם אחד בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. (רק מקור מסר על האירוע).
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן  - טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בפיצוץ של מטען-חבלה ובסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 90 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות אווירית יזומה שנערכה בדרום סומליה נגד ארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של תקריות קטלניות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל דארפור ואזור קורדופן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-5 בדצמבר 2014 על הריגתם של 11 חיילים ו-6 טרוריסטים מוסלמים שהתקפה קטלנית מאוד שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר. זו הייתה ההתקפה החמורה ביותר, על בסיס צבאי הודי, בתקופה האחרונה שנמשכה שעות רבות.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: