Friday, December 26, 2014

170 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 29 הרוגים בסומליה; 19 חיילים נהרגו בלוב;  10 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במצרים, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 354 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. רבים מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות עם כוחות כורדיים הפועלים במחוז חסקה שבצפון-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 170 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בעיקר באזור צפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות צבאייםב לוב מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 19 חיילים בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של קצין וחייל מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובתקפות צבאיות יזומות של הצבא האפגאני נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי פקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 בדצמבר 2014 על הריגתם של 22 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור ובקרבות בין מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה. בין ההרוגים היו לפחות 3 חיילים שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב". כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במהלך התקפה על בסיס של חיילי האיחוד-האפריקאי.
==
ד"ר יוחאי סלע


2 comments:

Unknown said...

have a peek here buy replica bags visit site Ysl replica straight from the source high quality replica bags

Unknown said...

have a peek at this site replica gucci handbags Read Full Report replica designer bags wholesale that site replica gucci handbags