Friday, December 19, 2014

150 הרוגים בסוריה; 131 הרוגים בעיראק; 57 הרוגים בפקיסטן; 32 הרוגים בניגריה; 30 הרוגים בלוב; 12 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בלבנון, במצרים, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו חיילים שנפגעו במהלך הקרבות ובהתקפות קשות של בסיסים צבאיים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 131 בני-אדם בסדרה של פיגועים קטלניים ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר שלוחמים כורדיים ערכו התקפה בניסיון לכבוש את אזור סינג'יר שנפל לידי ארגון "המדינה האסלאמית" לפני חודשים אחדים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בקרבות קשים בין כוחות הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים על השליטה במתקן להעברת נפט גולמי.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו בעיר-הנמל חודידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 57 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני בהתקפה אווירת יזומה שנערכה ביממה האחרונה. (רוב ההרוגים היו אזרחים).
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 32 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. עשרות נוספים נחטפו בידי הארגון הטרור האסלאמי.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-18 בדצמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל כנראה טרם זמנו.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: