Thursday, December 18, 2014

250 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים באפגניסטן; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים;  10 הרוגים בתימן; 150 נשים הוצאו-להורג בעיראק בידי טרוריסטים מוסלמים; 230 גופות בקבר-אחים התגלה בסוריה; אבל כבד בפקיסטן על הריגתם של 132 תלמידים בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בפקיסטן, באפגניסטן, בתימן, בסוריה ובעיראק;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 בדצמבר 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על עשרות אזרחים סורים שנהרגו בהתקפות צבאיות יזומות של המשטר הסורי על מרכזי הערים. קרבות קשים היו במהלך היממה האחרונה בצפון סוריה ובמזרח סוריה. מקורותנוספים מסרו על גילויו של קבר-אחים עם 230 גופות ליד הגבול עם עיראק – כולם נרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בדצמבר 2014 על הריגתם של 250 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור קטלניות ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות רשמיים בעיראק מסרו שבין ההרוגים היו 150 נשים שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" משום שסירבו להינשא לחברי הארגון.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-17 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. יממה קודם לכן, נהרגו כ-20 תלמידים בפיגוע קטלני שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-17 בדצמבר 2014 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה אווירית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים רבים בכל רחבי העולם (חוץ מערוץ 2 בישראל) דיווחו בהרחבה על הפיגוע הקשה שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" שגרם להריגתם של לפחות 132 תלמידים. גורמים רשמיים בכל רחבי העולם שלחו את תנחומיהם לעם הפקיסטני על האירוע הרצחני. בפקיסטן שורר אבל כבד מאוד על רצח התלמידים. בפיגוע השתתפו 9 טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בידי כוחות-הביטחון של פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 16 מורים וחיילים בפיגוע הקטלני. מקורות רשמיים מסרו כי בעקבות האירוע הקשה יחודשו ההוצאות-להורג של מורשעים בפעילות טרור נגד אזרחי פקיסטן. ככול הידוע, כרגע שוהים בבתי-כלא בפקיסטן כ-8,000 טרוריסטים מוסלמים שהורשעו בפעילות טרור על אדמת פקיסטן.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: