Wednesday, December 10, 2014

125 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 חיילים נהרגו בתימן; 7 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בלבנון; 2 עיתונאים נהרגו בסומליה; שוטר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועי טרור שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על קרבות בצפון סוריה, באזור דרעא, באזור דיר אל-זור ולאורך הגבול עם טורקיה. גורמים ממשלתיים באוסטרליה מסרו על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים אזרחי אוסטרליה שהצטרפו לקרבות בסוריה ובעיראק.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 125 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 7 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו בדרום תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר שארקייה.
--
לבנון – טרור – סוריה: מקורות רשמיים בלבנון מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 לבנונים במהלך הפצצה אווירית שנערכה בידי הצבא הסורי שפעל נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר ארסאל.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 2 עיתונאים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-9 בדצמבר 2014 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: