Monday, December 8, 2014

236 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בניגריה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים נוספים בסומליה; ילד סורי נהרג בלבנון בפעולת תגמול; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, במצרים, בלבנון, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בקרבות קשים מאוד בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. גורמים מקומיים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים היו חיילים סורים שנפגעו במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". בעקבות הקרבות הללו התעצמה מאוד בריחת התושבים המנסים למצוא מפלט במדינות שכנות. סוריה האשימה את ישראל בהתקפה אווירית על שני מתקנים צבאיים באזור דמשק. מקורות שונים מסרו שישראל תקפה מחסני טילים שנועדו לארגון חיזבאללה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתם של 236 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות קשים שהיו בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שבתי התקפות אוויריות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן נגד אנשי ארגון "רשת חאקאני" המזוהה עם ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בפיגוע שהיה ב-6 בדצמבר 2014 באזור העיר מוגדישו. בכך עלה מספר ההרוגים בפיגוע ל-15 בני-אדם.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו -7 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 חיילים בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". במהלך הקרבות נהרגו לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-7 בדצמבר 2014 על הריגתו של ילד סורי במחנה פליטים הנמצא בלבנון על רקע הריגתו של חייל לבנוני בידי ארגון "ג'בהת אל-נוסרה". כמו כן הוצתו אוהלים אחדים במהלך פעולת הנקמה של תושבים מקומיים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: