Tuesday, December 2, 2014

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים באפגניסטן; 30 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בסומליה; 3 הרוגים בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; שוטר נהרג בטוניסיה; הרוג בקשמיר; טרוריסטית מוסלמית נהרגה בגוש עציון; 50,000 "חיילי רפאים" התגלו בצבא העיראקי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במלי, במצרים, בלבנון, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים וארגוני האופוזיציה הלוחמים נגד המשטר. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שכמחצית מההרוגים היו אזרחים שנפגעו בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים קטלניים ובקרבות קשים שנערכו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות ביטחוניים בעיראק מסרו שבבדיקה שנערכה התגלה שבצבא העיראקי רשומים כ-50,000 חיילים שלא קיימים אך הם תוגמלו כאילו היו חיילים מן המניין. קציניהם הווירטואליים נטלו לעצמם את משכורותיהם.
--
טוניסיה – טרור: מקורות רשמיים בטוניסיה מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בשתי התקריות קטלניות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ובמהלך הפגנת מחאה נגד השלטון המרכזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בזמן שנערכה הלוויה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של כ-30 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. מקור נוסף מסר שאת הפיגוע הנוכחי ביצעו 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות. בשבוע שעבר, באותו מקום, נהרגו 60 בני-אדם בפיגוע התאבדות דומה. במהלך החודש האחרון נהרגו מאות בני-אדם בהתקפות רצחניות של ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם".
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-1 בדצמבר 2014 על הריגתה של טרוריסט מוסלמית מירי של חיילי צה"ל בעקבות ניסיונה לרצוח אזרח ישראלי בגוש עציון באמצעות סכין.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: