Friday, December 5, 2014

110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 77 הרוגים בניגריה; 29 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בפקיסטן; 19 הרוגים בקווקז בפיגוע אסלאמי; 6 הרוגים בחבל קשמיר; 3 הרוגים בדארפור; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסומליה, בתימן, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים ומקורות נוספים מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים מסרו על התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" על בסיס צבאי שבמהלכה נהרגו לפחות 19 חיילים סורים ו-7 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות קשים שהיו בעיקר בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן וכן על הריגתם של 4 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית של הצבא הפקיסטני שנערכה בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז קוויטה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בעימותים קטלניים שהיו במערב דארפור בין מיליציה מוסלמית לבין מיליציה נוצרית.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 77 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של התקפות אוויריות שנערכו ביומים האחרונים נגד חברי ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. במהלך השבוע האחרון נהרגו מאות בני-אדם בפיגועי טרור ובהתקפות יזומות של הצבא הניגרי על יעדי טרור.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים ושל 10 שוטרים בהיתקלות קטלנית שהייתה בין כוחות-הביטחון של רוסיה לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים הודים ביום קרב שהתפתח באזור חבל קשמיר. במהלך ההתקפה כולה נהרגו 7 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים הודים. על שלושה מההרוגים מסרנו בדיווח הקודם.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-4 בדצמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בהיתקלות שהייתה בדרום הפיליפינים עם כוחות-הביטחון הפועלים באזור.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: