Sunday, December 7, 2014

120 הרוגים בסוריה; 65 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 טרוריסטים נהרגו במבצע אמריקאי בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; עיתונאי ומורה שהיו בני-ערובה נהרגו בתימן; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בטוניסיה; חייל לבנוני הוצא-להורג; 7 טרוריסטים מוסלמים נידונו למוות במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במאלי, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 120 בני-אדם בסדרה של פיגועים קטלניים ובקרבות קשים שהיו בין הצבא הסורי לבין ארוגני טרור הפועלים בכל רחבי סוריה. כ-70 מההרוגים היו חיילים סורים שנפגעו במהלך קרב עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 65 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור שקטלניים ובהפצצות אוויריות שהיו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על 7 טרוריסטים מוסלמים שנידונו למוות על חלקם ברצח חיילים מצרים בצפון סיני.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים רשמיים בתימן מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במבצע לחילוץ 2 בני-ערובה מערביים. כמו כן נמסר על הריגתם של עיתונאי ומורה במהל הפעולה שנכשלה.
--
טוניסיה – טרור – לוב: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהפצצה אווירית שנערכה בגבול עם טוניסיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובהתקפות אוויריות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – ארה"ב: מקורות צבאיים בארה"ב סמרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בפקיסטן בידי כוחות אמריקאים מיוחדים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הוצאתו להורג של חייל לבנוני חטוף בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהת אל-נוסרה הפועלים בגבול עם סוריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-6 בדצמבר 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: