Monday, May 8, 2017

טרור אסלאמי - 219 הרוגים ביממה האחרונה

75 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 15 הרוגים באפגניסטן; 15 הרוגים בניגריה; 13 הרוגים בדרום-סודאן; 5 הרוגים בקשמיר ההודית; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בבנגלדש; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים;  טרוריסטית מוסלמית נהרגה בירושלים; מנהיג "המדינה האסלאמית" באפגניסטן נהרג בפעולה צבאית יזומה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בבנגלדש, במאלי, בסודאן, בניגריה, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 219 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות בינלאומיים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות בינלאומיים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו באזור העיר דמשק בין ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" לבין "ג'בהת פתח אל-שאם" מאז ה-28 באפריל 2017. מרבית ההרוגים בקרבות הללו היו טרוריסטים מוסלמים משני הארגונים הללו. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-75 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות קשות של סעודיה שנערכו באזור העיר תעז נגד המיליציות השיעיות הפועלות באזור.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". מנהיג ארגון "המדינה האסלאמית" באפגניסטן נהרג בפעולה צבאית יזומה של הצבא האפגאני.
--
בנגלדש – טרור: מקורות משטרתיים בבנגלדש מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות משטרתית שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם – כולל טרוריסט מוסלמי אחד – בסדרה של תקריות אלימות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים דרום-סודאן מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 13 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו באזור העיר ג'ובה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בהתקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות שתקפו כפריים נוצרים המתגוררים בצפון ניגריה ובמרכזה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-7 במאי 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים שעסקו בהכנת מטענים במהלך פעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור טנטה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: