Thursday, May 4, 2017

טרור אסלאמי - 274 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 27 טרוריסטים מוסלמים ו-8 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  10 הרוגים בתימן; 8 חיילים נהרגו במאלי בהתקפת טרור אסלאמי; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 7 חיילים פקיסטנים נהרגו בקשמיר הפקיסטנית; 5 הרוגים בטורקיה מפיצוץ של מטען-חבלה; קצין רוסי נהרג בסוריה מירי של צלף; 29 חיילים רוסים נהרגו בסוריה מאז חודש ספטמבר 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בסומליה, בלוב, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 274 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו ברחבי סוריה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים ברחבי המדינה. מקורות כורדיים מסרו על עשרות נפגעים באזור העיר אל-חסכה בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על נפגעים רבים מאוד גם בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר דרעא, חומס, אל-חמה, אידליב, דיר אל-זור, במחוז לטקיה, בחאלב, בתדמור ובאזורים רבים נוספים. כמו כן נמסר מפי מקורות ביטחוניים ברוסיה על הריגתו של קצין רוסי מירי של צלף במהלך אימון יחידה צבאית סורית. מאז חודש ספטמבר 2017 נהרגו 29 חיילים רוסים בפעילות צבאית בסוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 27 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של כ-8 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על שיירה של כוחות נאט"ו שעשתה את דרכה באזור העיר קאבול. מקורות נוספים מסרו שהנפגעים נהרגו בפיגוע-התאבדות.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בחבל קשמיר מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 7 חיילים פקיסטנים בפעולת תגמול של הודו שנערכה באזור חבל קשמיר הפקיסטני.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 8 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו במרכז מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בידי מיליציה שבטית פרו-ממשלתית הפועלת בצפון סיני.
--
טורקיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-3 במאי 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם סוריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: