Tuesday, May 9, 2017

טרור אסלאמי - 239 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 50 חיילים אפגאנים נהרגו בקרבות עם חיילים פקיסטנים;  23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 5 חיילים קנייתים נהרגו בסומליה; אזרח קופטי נהרג במצרים מירי של טרוריסטים מוסלמים; 3,320 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במערב מוסול מאז ה-19 בפברואר 2017; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בבנגלדש, בקשמיר, במאלי, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 239 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על עשרות רבות של הפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה במקומות רבים ברחבי המדינה הסורית. מקורות נוספים מסרו על כ-500 התקפות אוויריות וקרקעיות שנערכו בצפון מחוז אל-חמה שנערכו על-ידי הצבא הסורי במהלך היומיים האחרונים. על-פי הערכות אחדות באזור זה בלבד נהרגו עשרות בני-אדם – רבים מהם טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" לדברי הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של 3,320 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במערב מוסול מאז ה-19 בפברואר 2017.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתם של 20 מאנשי המיליציות השיעיות הפועלות בעיר תעז במהלך התקפה אווירית רחבת-הקיף שנערכה בידי הקואליציה הפרו-סעודית.
--
אפגניסטן – טרור - פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתם של 50 חיילים אפגאנים ועל פציעתם של כ-100 חיילים נוספים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו בידי הצבא הפקיסטני שפעל באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן. במהלך השבועות האחרונים חיילים אפגאנים פגעו באזרחים ובחיילים פקיסטנים לאור המלחמה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור הגבול המשותף. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי באפגניסטן על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה אחרונה.
--
סומליה - טרור אסלאמי – קניה: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתם של לפחות 5 חיילים קנייתים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 במאי 2017 על הריגתו של נוצרי-קופטי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: