Friday, June 28, 2013

100 הרוגים בסוריה; 29 הרוגים באפגניסטן; 22 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים בפקיסטן;  4 הרוגים בלוב; 3 הרוגים בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בעיראק, בלבנון, בסוריה, בטורקיה, בעיראק, בתימן, בסודאן, בסומליה, במאלי ובלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזור העיר דמשק, חומס, חאלב ובמחוז אידליב. מקורות נוספים מסרו על 4 הרוגים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ברובע הנוצרי בדמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן, וכן על הריגתם של 5 שוטרים ו-2 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על מתחם ממשלתי. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתם של 22 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות שפרצו פעם נוספת בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-27 ביוני 2013 על הריגתו של קצין מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הנאמנים לנשיא הקודם מועמר קדאפי. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מכוניות-תופת אחדות שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים. מקורות צבאיים נוספים מסרו על היתקלויות קטלניות בין כוחות-הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בערים טריפולי ובנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: