Monday, June 24, 2013

70 הרוגים בסוריה; 38 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 חיילים נהרגו בלבנון; 10 תיירים נרצחו בפקיסטן; 11 הרוגים בעיראק; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 2 הרוגים בניגריה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; קצין נהרג בתאילנד; 6 טילים נורו לעבר ישראל מעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, בסוריה, בלבנון, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, בלוב, באפגניסטן, בפקיסטן ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 10 חיילים מפיצוץ של מכונית תופת שהופעלה באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים באזור העיר דמשק.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתם של 12 חיילים לבנונים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם סוריה והפועלים באזור העיר צידון. מקורות נוספים על קרבות שנמשכו לאורך כל היממה האחרונה בעיר צידון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי נרחב שנערך במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתו של חייל נאט"ו בהתקפה שנערכה על שיירה צבאית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים במסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתם של 9 תיירים ופקיסטני שיעי אחד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. ההתקפה נערכה על מלון בו שהו התיירים. הפקיסטני נרצח בגלל היותו שיעי.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ס-23 ביוני 2013 על הריגתם של 3 שוטרים ו-8 אזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בעימותים פנימיים בין פלגים שונים שמזוהים עם הארגון.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 ביוני 2013 על בריחתם של אלפי נוצרים מצפון ניגריה בעקבות הריגתם של 2 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". הארגון איים על התושבים שאם הם לא יעזבו את בתיהם, הארגון יפגע בהם עד האחרון שבהם.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-23 ביוני 2013 על הריגתו של קצין מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: