Wednesday, June 19, 2013

100 הרוגים בסוריה; 39 הרוגים בפקיסטן; 31 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בניגריה; 3 הרוגים באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; 2 הרוגים בלבנון; שוטר נהרג בפיגוע אסלאמי בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, בטורקיה, באפגניסטן, בפקיסטן, בתימן, בסומליה, בסודאן במאלי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של יותר מ-100 מורדים, חיילים ואזרחים ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על אלפי שכירי-חרב זרים שנהרגו בקרבות עם הצבא הסורי במהלך השנתיים האחרונות. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות קשים בין הצבא הסורי לבין המורדים הפועלים בצפון סוריה. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו כי בפיגוע בו נהרגו 60 חיילים סורים בעיר חאלב, נפגעו ממשאית תופת שהכילה כ-60 טונות של חומר-נפץ שגרמה להרס מוחלט של מתחם צבאי סורי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שפרצו בעיר טריפולי בין תומכי אסד לבין מתנגדיו הפועלים בעיר. מנהיגים סונים בלבנון מזהירים שלבנון נמצאת על סף התפוררות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קראצ'י. קרבות ופיגועים נוספים היו במהלך היום בצפון-מערב פקיסטן, אולם לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים. בשעות הערב נמסר על הריגתם של 34 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפן מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 31 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על בית ספר בצפון המדינה. 7 מההרוגים היו תלמידים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-18 ביוני 2013 על הריגתו של שוטר מקומי בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. השוטר היה מוסלמי שהתפלל במסגד. טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד מנסים לפגוע בכל מי שמשתף פעולה עם השלטון המרכזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: