Sunday, June 9, 2013

90 הרוגים בסוריה; 18 הרוגים בסומליה; 7 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 חיילים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בעיראק; 4 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, בטורקיה, בתימן, באפגניסטן, בפקיסטן, בסומליה, במאלי, בניגריה, בלוב ובניז'ר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות והעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בידי כוחות-הביטחון של סוריה שפעלו ליד העיר דמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת בעיר חומס.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של 4 חיילי נאט"ו מירי של חייל אפגאני המזוהה עם ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-8 ביוני 2013 על הריגתם של 18 בני-אדם בקרבות שפרצו בעיר-הנמל קיסמאיו בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין כוחות הצבא הפועלים בעיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע



No comments: