Friday, June 21, 2013

90 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 חיילים נהרגו בפקיסטן; 7 הרוגים בעיראק; 3 הרוגים נוספים בסומליה; הרוג בירדן; ילדה נהרגה בקשמיר הפקיסטנית מירי של חיילים הודים; קרבות ופיגועים נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן, בפקיסטן, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במאלי ובלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
ירדן – טרור – סוריה: מקורות צבאיים בירדן מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לחדור מסוריה לירדן. מקורות ביטחוניים בירדן מסרו כי חוליה של שלושה טרוריסטים מוסלמים פתחו באש לעבר כוחות הצבא שעסקו בביטחון שוטף בגבול המשותף בין שתי המדינות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתם של 6 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו במוקדים אחדים ברחבי עיראק.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על בסיס של האו"ם הנמצא באזור העיר מוגדישו.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2013 על הריגתה של ילדה מירי של חיילים הודים שפעלו באזור קשמיר ההודית.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: