Friday, June 7, 2013

70 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים במאלי; 14 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בתימן; 5 הרוגים באפגניסטן; 3 מוסלמים נהרגו בבורמה; 2 חיילים נהרגו בטוניסיה מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים היו בעיראק, בתימן, בלוב, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בסוריה, באפגניסטן, בפקיסטן, ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי הצליח לכבוש בחזרה את מעבר קונייטרה ברמת-הגולן לאחר שהמעבר נפל לידי המורדים למשך זמן קצר במהלך היום.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בשתי תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה. מקור נוסף מסר על הריגתם של 3 ילדים בפעילות צבאית של כוחות נאט"ו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית שנערכה בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הצבא לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 27 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות חמושות הפועלות במרכז ניגריה.
--
טוניסיה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור הגבול המשותף עם אלג'יריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים במהלך מבצע צבאי שנערך בצפון המדינה נגד שבטי ה"טוארג" המשתפים פעולה עם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בקרב שנמשך 19 שעות עם אנשי כוחות הביטחון של הודו הפעולים בחבל קשמיר.
--
בורמה – מוסלמים: מקורות תקשורתיים בבורמה מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתן של 3 נשים מוסלמיות במהלך עימות שהתפתח עם אנשי כוחות הביטחון של בורמה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-6 ביוני 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של חמושים שפעלו מהגבול הסורי. הירי התבצע לעבר עמדה צבאית לבנונית.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: