Tuesday, June 25, 2013

140 הרוגים בסוריה; 42 הרוגים בעיראק; 24 הרוגים נוספים בלבנון; 10 הרוגים בקניה בפיגוע אסלאמי; 7 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בפקיסטן; הרוג בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן, בפקיסטן, בתימן, במאלי, בסודאן, בניגריה ובלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו באזור דמשק, חאלב, חומס וצפון סוריה. מקורות נוספים מסרו כי האופוזיציה הסורית מנהלת קרבות קשים מאוד נגד הצבא הסורי הפועל באזורים הצפוניים של סוריה. דוברים נוספים מסרו כי כוחות האופוזיציה פתחו במתקפה נגד כוחות הצבא הפועלים בעיר חאלב. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים שכללו הפצצות מהאוויר, ירי של טנקים לעבר אזרחים, ירי של צלפים, פיצוץ של מכוניות-תופת, הפעלת מטעני חבלה ומעשי ביזה ואונס רבים שהתבצעו בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של 4 חיילים לבנונים נוספים ו-20 טרוריסטים מוסלים בקרבות שפרצו באזור העיר צידון בין כוחות הצבא לטרוריסטים מוסלמים שהתבצרו במסגד מקומי. עד כה נהרגו 16 חיילים, 20 טרוריסטים מוסלמים וכ-100 אזרחים וחיילים נפצעו ביומיים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של 7 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור דרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של קצין משטרה בכיר ונהגו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של 42 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה באזור בגדאד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. 8 מכוניות תופת הופעלו בו-זמנית. 100 בני-אדם נוספים נפצעו במהלך היום.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתו של אדם אחד בהיתקלות בין מפגינים לאנשי כוחות הביטחון שפעלו במרכז תימן.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-24 ביוני 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של רימון יד שהושלך בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בסומליה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: