Saturday, June 1, 2013

170 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בפקיסטן; 13 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בעיראק; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בקניה, בלבנון, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-31 במאי 2013 על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלנים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הביטחון העצמי של המשטר הסורי הנוכחי התחזק מאוד לנוכח הצלחות אחדות של הימים האחרונים מול המורדים. מטבע הדברים, אסד יגביר את התקפותיו המילוליות כלפי ישראל.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-31 במאי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה יזומה של כוחות נאט"ו. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 טרוריסטים מתאבדים מארגון הטליבאן בידי כוחות הביטחון של אפגניסטן. עוד נמסר על הריגתו של חייל אפגאני מירי של פצצות מרגמה שנורו מהשטח הפקיסטני לעבר אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-31 במאי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בתקריות טרור שהיו באזור מחוז בלוצ'יסטן. לאורך כל היממה האחרונה היו עשרות פיגועי טרור ברחבי פקיסטן שגרמו לנפגעים רבים בקרב האוכלוסייה האזרחית. כמו כן נמסר על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-3 חיילים בקרבות שהיו באזור מחוז אורקזאי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 במאי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד בבעיר בגדאד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-31 במאי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים באזור צפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: