Tuesday, June 11, 2013

100 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 38 הרוגים בפקיסטן; 14 חיילים נהרגו בסודאן; 10 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בקווקז, בלבנון, במצרים, בתימן, בעיראק, במאלי, בסודאן, בסומליה ובלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הרוגים באזור דמשק, חומס, חאלב, אידליב ודרעא. אנשי אופוזיציה בסוריה מסרו כי הצבא הסורי ממשיך לירות על אזרחים המנסים להימלט מאזור העיירה אל-קוסייר – שם התנהלו קרבות קשים מאוד במהלך השבועות האחרונים. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בקרבות בינם לבין עצמם בעיר אל-חסכה על רקע חלוקת שלל. עוד נמסר על הריגתו של ילד בן 14 בידי מורדים בעיר חאלב על רקע סירובו להעניק להם קפה ללא תשלום. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 35 מורדים בקרבות ליד העיר דמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שניסו לתקוף שדה תעופה של העיר קאבול.
--
אפגניסטן – נאט"ו - טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 ביוני 2013 על מותו של חייל נאט"ו בשל פציעה קשה שנגרמה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על שיירה של נאט"ו שהייתה בדרכה לאפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 31 טרוריסטים מוסלמים ו-חייל אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם מפיצוץ של מכוניות-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז בגדאד ובצפון עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות בתימן מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של אנשי כוחות הביטחון במהלך עימות אלים עם שיעים.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בקורדופן מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 14 חיילים סודאנים בקרבות עם מורדים הפועלים בדרום קורדופן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 ביוני 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. במהלך ההתקפה נהרגו 19 בני-אדם.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: