Sunday, September 22, 2013

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 39 הרוגים בקניה בפיגוע אסלאמי; 16 חיילים נוספים נהרגו בתימן; 16 הרוגים נוספים בניגריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; הרוג בטורקיה; חייל נרצח בשומרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקווקז, בתימן, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים נוספים מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של לפחות 100 בני-אדם בסדרה של מעשי טרור קטלניים שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. כ-50 הרוגים היו בשתי פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעדה. 15 בני-אדם נוספים נרצחו בידי כנופיות "השביחה" הנאמנות למשטר העלווי של אסד.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 39 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בסומליה. הטרוריסטים מוסלמים פרצו לקניון הנמצא בעיר ניירובי. בפעולת-הטרור השתתפו 10 טרוריסטים מוסלמים. במהלך ההתקפה נלקחו כ-35 בני-אדם ערובה. זהו הפיגוע האסלאמי הקשה ביותר בקניה בשנים האחרונות. 150 בני-אדם נפצעו בפיגוע.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מירי של טרוריסט מוסלמי שלבש בגדים צבאיים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. עוד עשרות בני-אדם נוספים נפצעו בשורה ארוכה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר מפי מקור פקיסטני על החזרתם לפקיסטן של 336 גופות של טרוריסטים מוסלמים שנלחמו בסוריה ונהרגו בקרבות עם הצבא הסורי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בצפון עיראק בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. שעות אחדות לאחר מכן נהרגו 90 בני-אדם בפיגוע קטלני במסגד שיעי בבגדאד שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 16 חיילים נוספים בהתקפה רביעית של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך 24 השעות האחרונות. עד כה נהרגו 56 חיילים ושוטרים במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם נוספים בהתקפה נוספת של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". בכך עלה מספר ההרוגים בשתי ההתקפות הללו ל-159 בני-אדם. הטרוריסטים המוסלמים התחזו לחיילים.
--
טורקיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על הריגתו של חשוד בידי כוחות-הביטחון לאחר שנורו 3 רקטות לעבר תחנת משטרה ראשית באנקרה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-21 בספטמבר 2013 על חטיפתו של חייל והריגתו בידי טרוריסטים מוסלמי שביקש לסחור בגופתו תמורת שחרור טרוריסטים מוסלמים הכלואים בישראל. הטרוריסט המוסלמי פיתה את החייל להגיע לביתו שבשומרון ושם הוא נרצח והושלך לבאר מים. הטרוריסט המוסלמי נתפס בידי כוחות-הביטחון.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: