Tuesday, September 24, 2013

90 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים בעיראק; 16 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בתימן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בקווקז בפיגוע התאבדות; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; קצין בכיר נהרג בלוב; חייל הודי נהרג בקשמיר; חייל נהרג בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; מפקד חיל-האוויר של תימן נהרג בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים בין האופוזיציה הסורית לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. לאורך כל היום נרשמו מאות אירועים של הפצצות אוויריות, ירי של טנקים, ירי של צלפים לעבר אזרחים, פיצוץ מטעני-חבלה, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. האופוזיציה הסורית הודיעה שהיא מסכימה להיכנס למשא-ומתן עם אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן לבין מיליציות פרו-ממשלתיות.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 23 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בעל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לבין מליציות חמושות הפועלות בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של מפקד חיל-האוויר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתו של קצין בכיר בצבא הלובי בהתנקשות של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-23 בספטמבר 2013 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 15 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: