Thursday, September 5, 2013

70 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 8 הרוגים בתימן; 3 שוטרים נהרגו בקווקז; הרוג בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בטורקיה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים באזור חאלב, בדמשק, בחומס ובמחוז אידליב. נמשכת מנוסת הכורדים לעיראק מצפון-מזרח סוריה בעקבות קרבות קשים בין האופוזיציה הכורדית לבין ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. הצבר הסורי הגביר את העברת הציוד הצבאי החיוני לקראת התקפה צבאית אפשרית של ארה"ב. גורמים צבאיים בארה"ב מסרו על קבוצה ראשונה של אנשי אופוזיציה שאומנו בידי ארה"ב נכנסו לסוריה כי ליטול חלק בלחימה נגד המשטר. מקורות בארה"ב מסרו על החלטה אמריקאית שההתקפה על סוריה לא תעלה מעבר ל-60 יום עם אפשרות להארכה ל30 ימים נוספים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 ילדים מפיצוץ שנגרם בידי כוחות-הביטחון של אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בשרוה ארוכה של תקריות טרור שהתרחשה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם בשורה ארוכה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעה בעיראק במהלך 48 השעות האחרונות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ו-2 אזרחים בקרבות שפרצו בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-4 בספטמבר 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: