Monday, September 16, 2013

50 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 66 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים במצרים; 9 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בפיליפינים; 6 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בניגריה, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם באזור הגבול המשותף עם עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתם של 64 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה של כוחות נאט"ו שנערכה באזור מחוז קונאר ובמחוזות נוספים. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה. במקרה אחד נהרגו 2 קצינים מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתם של 50 בני-אדם ועל פציעתם של 120 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-15 בספטמבר 2013 שביומיים האחרונים נהרגו 6 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסיני. עוד נמסר על הריגתם של 2 מפגינים בעימותים אלימים שפרצו בין כוחות הביטחון לבין תומכיו של הנשיא המודח מוחמד מורסי.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של אנשי כוחות-הביטחון הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים מסרו ב-15 בספטמבר 2013 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים נוספים בקרבות שפרצו עם כוחות הביטחון הפועלים בדרום המדינה. בכך עלה מספר ההרוגים ל-53 טרוריסטים מוסלמים שחוסלו בידי כוחות הביטחון במהלך השבוע האחרון. גורמים צבאיים מסרו על 42 טרוריסטים מוסלמים נוספים שנתפסו בידי כוחות הביטחון של הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: