Sunday, September 29, 2013

50 הרוגים בסוריה; 51 הרוגים בדארפור;  15 הרוגים באפגניסטן; 11 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; 4 הרוגים בסודאן; 4 הרוגים במאלי; חייל נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בקווקז, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הורית מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות באזור דמשק, חומס, אידליב ובצפון-מזרח סוריה באזורים בהם מתגוררים בני-העדה הכורדית. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 חיילים סורים בקרבות ליד הגבול הירדני עם כוחות האופוזיציה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות עם אנשי מיליציה סונית הפועלת במזרח לבנון.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתו של חייל מצרי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
סודאן – טרור - דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים במהלך הפגנת מחאה נגד הממשלה הסודאנית. בשבוע האחרון נהרגו יותר מ-50 בני-אדם בקרבות ובעימותים בין אנשי כוחות-הביטחון לבין מפגינים. כמו כן נמסר על הריגתם של 51 בני-אדם בקרבות שפרצו בחבל דארפור בין טרוריסטים מוסלמים לבין תושבים מקומיים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן, וכן בפעולות יזומות של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. במקרה אחד נהרגו לפחות 3 חיילים ונפצעו 11 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 שוטרים ו-3 אזרחים בשתי פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-28 בספטמבר 2013 על הריגתם של 2 אזרחים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו ביד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: