Friday, September 6, 2013

100 הרוגים בסוריה; 104 טרוריסטים מוסלמים ו-8 חיילים נהרגו בפקיסטן; 23 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים מסרו על קרבות קשים באזור דמשק. כמו כן נמסר שטרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הגבירו את התקפותיהם של הקהילה נוצרית בסוריה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך ניסיון התנקשות בשר-הפנים המצרי. 7 בני-אדם נפצעו בפיגוע. גורמים רשמיים במצרים מסרו כי זהו ראשיתו של גל טרור אסלאמי במצרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בשני פיגועים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 104 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו- 8 חיילים במצבע צבאי יזום שנערך במחוז חייבאר במהלך הימים האחרונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 23 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. גורמים נוספים מסרו על 40 הרוגים במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בקרבות עם כוחות-הביטחון הפועלים דרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעת ניסיון פיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטרור "בוקו חראם".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: