Monday, September 9, 2013

50 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים במצרים; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בתימן; הרוג בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, במצרים, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 20 מורדים שנהרגו במהלך קרבות עם כוחות הבצא הסורי הפועל באזור דמשק. דוברי האופוזיציה הסורית מסרו על כ-10,000 ילדים הרוגים מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה בחודש מרס 2011.
--
אפגניסטן – טרור – נאט"ו: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתם של 15 אזרחים בהפצצה של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו לפחות 7 שיעים שנרצחו בידי אנשי הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתו של קצין בכיר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון אל-קאעידה במהלך הטמנת פצצה במכונית.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם במהלך הפגנת מחאה של אנשי תנועת האחים המוסלמים נגד הדחתו של הנשיא לשעבר, מוחמד מורסי.   כמו כן נמסר על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-8 בספטמבר 2013 על הריגתו של אדם אחד ועל חטיפתם של 30 בני-אדם נוספים במהלך קרבות שפרצו בין כוחות-הצבא לבין טרוריסטים מוסלמי הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: