Thursday, September 12, 2013

70 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים בעיראק; 14 חיילים נהרגו במצרים; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בתאילנד בפיגוע אסלאמי; 3 הרוגים בפקיסטן; הרוג בלוב; אישה נוצרית נרצחה בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלוב, בעיראק, בסוריה, בלבנון, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. סוריה הסכימה להתפרק מהנשק הכימי על-פי ההצעה הרוסית. מקורות באו"ם מסרו כי בעקבות חקירותיהם נודע כי המשטר הסורי ערך לפחות 8 מעשי טבח המוניים לעומת מעשה טבח אחד שנעשה בידי המורדים.
--
מצרים – טרור: מקורות ביטחוניים במצרים מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה ליד מתקן ביטחוני ברפיח בחצי האי סיני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתם של 24 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתם של לפחות 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על עריפת ראשיהם של 3 אנשי מיליציה אסלאמית המתנגדת לארגון הטליבאן. הרצח נעשה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתה של אישה נוצרית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב. בנה של הנרצחת נחטף בידי הטרוריסטים המוסלמים.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתו של קצין בכיר במשטרה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-11 בספטמבר 2013 על הריגתם של 5 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. מאז תחילת השנה נהרגו באזור מאות בני-אדם בפיגועי טרור אסלאמיים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: