Sunday, September 1, 2013

90 הרוגים בסוריה; 34 הרוגים בניגריה; 29 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים בעיראק; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 5 הרוגים נוספים במצרים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; הרוג נוסף בקלנדיה; פיגועם וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של לפחות 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי נערך להתקפה אמריקאית. הטלוויזיה הסורית משדרת תעמולת מלחמה לאורך כל הימים האחרונים. קרבות קשים באזור דמשק בין הצבא הסורי לכוחות האופוזיציה. בסוריה חגגו לאחר נאומו הפחדני של אובמה – ארה"ב מעולם לא נראתה כל כך גרוע.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בעימותים שפרצו יממה קודם לכם בין תומכי מורסי לבין כוחות-הביטחון של מצרים. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 29 בני-אדם בשלושה פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור בלוצ'יסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 13 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה בעת ניסיון התקפה של הארגון.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על הריגתם של 34 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים ברשות הפלסטינית מסרו ב-31 באוגוסט 2013 על מותו מפצעיו של תושב נוסף שהשתתף בהתקפה באלימה נגד כוחות צה"ל שפעלו בקלנדיה ב-26 באוגוסט 2013. עד כה נהרגו 4 חברי כנופיה ערבית שתקפה את כוחותינו.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: