Saturday, August 31, 2013

100 הרוגים בסוריה; 15 שוטרים ו-7 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים מסרו על הריגתם של 10 בני-אדם בהפצצה אווירית של פצצות נפלם על העיר חאלב. גם אזורים אחדים באזור דמשק הופצצו מהאוויר. כמו כן מקורות נוספים מקרו על קרבות קשים באזור צפון-מזרח סוריה בין כוחות האופוזיציה הכורדית לבין ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. נמשכת יציאת הזרים מסוריה. הצבא הסורי עוסק בימים האחרונים בהסתרה של הנשק אסטרטגי שלו לקראת התקפה אמריקאית שתחל ביום ראשון בלילה ותימשך לפחות 48 שעות. מקורות באו"ם מסרו כי בשנתיים וחצי האחרונות נהרגו 7,000 ילדים במלחמת-האזרחים בסוריה. נאום קרי: כעת ידוע על 1,429 בני-אדם שנהרגו בהתקפה הכימית בסוריה – מהם היו 426 ילדים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של שוטר ואזרח התקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם תנועת האחים המוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 15 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 אזרחים בפיגוע התאבדות שהתבצע במסגד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין הרוגים היה מושל מחוזי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה ארוכה של התקפות טרור שהתבצעו ברחבי פקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשורה ארוכה של התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בימים האחרונים נהרגו בעיראק כ-200 בני-אדם בהתקפות טרור.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שהתבצע בדרום תימן.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו -30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות חמושות מקומיות.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 באוגוסט 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Unknown said...

navigate to this websiteher comment is here see it herehave a peek at this site this pageContinued