Friday, August 30, 2013

50 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 24 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסיני; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; קצין נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בסומליה, בתימן, בפיליפינים, בקשמיר, בקווקז, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערבים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על מתיחות גדולה בערים אחדות לאור הכוונה האמריקאית לתקוף מטרות צבאיות בסוריה. אזרחים עלווים החלו לזרום לאזור לטקיה לקראת ההתקפה האמריקאית. נמשכת הבריחה של אזרחים סורים לעבר לבנון.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה של הצבא הפועל בסיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם (שוטרים ואזרחים) בשורה ארוכה של התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפות טרור של ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים ברחבי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של 24 בני-אדם בהתקפות טרור של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק. ביממה הקודמת נהרגו לפחות 80 בני-אדם בהתקפות טרור רצחניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתו של קצין מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-29 באוגוסט 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: