Sunday, August 4, 2013

180 הרוגים בסוריה; 76 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 22 כורדים נהרגו מזרח סוריה; 19 הרוגים בעיראק; 12 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 4 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בקשמיר; הרוג בטורקיה; שוטר נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בעיראק, בסוריה, בלבנון, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בטוניסיה, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות באו"ם הביעו חשש לגורלם של כ-400,000 נשים וילדים בעיר חומס בשל הקרבות הקשים המתנהלים בעיר. רוסיה צמצמה את מספרם של אנשי הסגל הדיפלומטי הנמצאים בסוריה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בהפצצה אווירית של הצבא הסורי ליד הגבול הלבנוני. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 מומחי נשק מערביים שפעלו למען המורדים הפועלים באזור לטקיה.
--
סוריה – טורקיה: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתו של אדם אחד מירי שנעשה מתוך סוריה לעבר טורקיה – כנראה של הקרבות הנערכים בין הצבא הסורי לכוחות האופוזיציה.
--
סוריה – כורדים – טרור: מקורות תקשורתיים כורדיים בסוריה מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של 22 חברי המחתרת הכורדית בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים ממזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים במזרח סוריה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של 19 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של 76 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 בני-אדם ו-3 טרוריסטים מתאבדים בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד הקונסוליה ההודית בקאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 באוגוסט 2013 על הריגתם של חייל ושל 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות קטלנית שהתרחשה בחבל קשמיר ההודי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: