Tuesday, August 27, 2013

100 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים בסומליה;  5 חיילים נהרגו באפגניסטן; 4 הרוגים בסודאן; 3 הרוגים בקלנדיה; 2 נשים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בפקיסטן, באפגניסטן ובצפון הקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין ארגוני האופוזיציה וארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי ממשיך בהתקפה שלו באזורי דמשק, חומס ואל-חאמה. דוברי האופוזיציה הסורית מסרו כי הם הצליחו לנתק את קווי האספקה של הצבא הסורי לעיר חאלב. ירי של צלפים וירי של פצצות מרגמה נורו לעבר המשלחת של האו"ם הנמצאת בדמשק – עוד תרגיל של המשטר הסורי. טורקיה, צרפת ובריטניה הפחדניות דוחפות בכוח את אובמה להגיב נגד סוריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של 3 תושבי קלנדיה במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור. מקורות נוספים מסרו על כ-1,500 תושבים מקומיים שניסו לתקוף חיילים במהלך הפעולה, וכתוצאה מכך נהרגו 3 חברי כנופיה ערבית שתקפו את החיילים. אחד מההרוגים הוא טרוריסט מוסלמי ששוחר בעסקת שליט.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של 5 חיילים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתן של 2 נשים בהפגזה של הצבא ההודי הפועל בקשמיר במהלך ירי יזום לעבר קשמיר הפקיסטנית.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י. מאז תחילת שנת 2013 נהרגו מאות בני-אדם בעימותים הללו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק. בארבעת החודשים האחרונים נהרגו בעיראק יותר מ-4,000 בני-אדם בפיגועי טרור.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתו של ראש הועד האולימפי של סומליה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב". כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים קטלניים שהיו בסומלילנד.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-26 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הצבא לבין מורדים הפועלים במדינת הנילוס הכחול.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: