Friday, August 9, 2013

100 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים באפגניסטן; 15 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים בפיליפינים; 7 שוטרים נהרגו בניגריה; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; קצין בכיר במשטרה נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, במצרים, בניגריה, בתימן, בסודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מזרו על קרבות קשים באזור חאלב, חומס, דמשק ובאזור מזרח סוריה בו מתגוררים כורדים רבים. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו כי לאורך כל חג הרמדאן נהרגו בסוריה כ-4,500 בני-אדם בקרבות, בפיגועים והעימותים קטלניים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. במקרה אחד נהרגו 7 ילדים ו-7 נשים בפיגוע שהתבצע בבית-קברות.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 23 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך הלוויה של שוטר שנהרג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה החיסול-ממוקד אמריקאי שהתבצע בדרום תימן. זהו החיסול-הממוקד השביעי שהתבצע בשבועות האחרונים בתימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 7 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" עם יום חג הרמדאן. בשל האירוע, שלטונות ניגריה הכריזו של כוננות גובהה מאוד ברחבי ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתו של קצין בכיר במשטרה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-8 באוגוסט 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: