Friday, August 2, 2013

200 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים באפגניסטן; 40 הרוגים בניגריה; 12 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 9 חיילים נהרגו בסודאן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 3 הרוגים במצרים; קצין נהרג בלוב; חייל נהרג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בלבנון, בעיראק, במצרים, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בלוב, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של כ-200 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 100 מורדים בקרבות קשים באזור דמשק עם כוחות-הביטחון של סוריה הנאמנים למשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים מחוץ לאפגניסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 45 בני-אדם בהתקפה של כוחות נאט"ו על כפרים אחדים בהם על-פי החשש היו טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים במהלך סדרת התקפות טרור של ארגון אל-קאעידה הפועל ברחבי עיראק. מקורות רשמיים בעיראק מסרו כי בחודש יולי 2013 נהרגו 1,053 בני-אדם בפיגועי טרור.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי נערך בדרום תימן.
--
סודאן – טרור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 9 חיילים מירי של טרוריסטים מקומיים הפועלים במחוז אביי השנוי במחלוקת בין סודאן לדרום-סודאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-40 נוצרים בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפעול באזור העיר קאנו.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתו של קצין בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח לוב.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתו של חייל במהלך פעילות צבאית נגד גורמי טרור הפועלים במזרח לבנון.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית שנערכה בסיני. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד בעימותים אלימים עם מוסלמים רדיקלים תומכי הנשיא המודח מורסי הפועלים בפורט סעיד.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-1 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה נגד חדירות של טרוריסטים מוסלמים מפקיסטן להודו באזור חבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: