Tuesday, August 6, 2013

100 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בפיליפינים בטרור אסלאמי; חייל נהרג במצרים; קצין מודיעין נהרג בתימן; חייל נהרג בטוניסיה; אימאם נרצח בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, במצרים, בלבנון, בסודאן, בסומליה, בלוב, בטוניסיה, בעיראק, בתימן, במאלי, באפגניסטן, בסוריה ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של לפחות 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של לפחות 50 בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לכוחות האופוזיציה במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר על הריגתם של כ-450 כורדים (בעיקר נשים וילידם) בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סוריה. גורמים בינלאומיים מסרו כי בירי הטילים הבליסטיים בידי הצבא הסורי נהרגו מאות אזרחים בשנה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-4 באוגוסט 2013 על הריגתו של חייל מצרי ועל פציעתם של 2 נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפעולים באזור סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של כ-30 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים דרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ברכבת נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתו של קצין מודיעין בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 7 נוספים מפיצוץ של מוקש שהופעל ליד הגבול עם אלג'יריה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתו של אימאם מוסלמי מתון בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-5 באוגוסט 2013 על הריגתם של 3 מוסלמים כנראה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: