Wednesday, August 14, 2013

120 הרוגים בסוריה; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 13 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; חייל נהרג בקווקז; שוטר נהרג בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בטורקיה, בסומליה, בסודאן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על קרבות קשים שהיו באזור דיר אל-זור, שם הצבא הסורי הצליח לכבוש שטחים שהיו בידי המורדים. מנגד, נמסר מפי גורמים באופוזיציה הסורית על הריגתם של עשרות חיילים סורים בקרבות שהיו בדיר אל-זור. קרבות נוספים היו באזור דמשק, חומס, חאלב, דרעא ובכל מחוז אידליב. גורמים כורדיים בסוריה ממשיכים למסור גם במהלך היממה האחרונה על קרבות בין ארגונים כורדיים חמושים לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה. מקורות נוספים מסרו על 5 בני-אדם שנהרגו מירי של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של 13 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה נגד מתקן להפקת נפט. כמו כן נמסר על פיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר בגדאד.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. בשבועיים האחרונים נהרגו לפחות 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בתימן.
--
טוניסיה – טרור – אלג'יריה: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים אחדים בהפצצה אווירית של מתחם הנמצא ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר סירט. כמו כן נמסר על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-13 באוגוסט 2013 על הריגתו של שוטר  מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: