Thursday, August 8, 2013

150 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסיני; 51 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בניגריה; 11 הרוגים בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 שוטרים טרוריסט מוסלמי נהרגו באלג'יריה; 2 הרוגים במצרים; הרוג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בעיראק, בסוריה, בתימן, בסומליה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 62 מורדים בקרבות עם הצבא הסורי באזור דמשק. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-120 מורדים בידי הצבא סורי בימים האחרונים. קרבות קשים היו באזור העיר חאלב ביממה האחרונה. 6 אזרחים נהרגו אזור דמשק מפיצוץ של מטען חבלה. פעילי טרור מוסלמים מאלבניה הצטרפו לכוחות המורדים בסוריה הנלחמים נגד אסד. בפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ברובע הנוצרי של דמשק נהרגו 18 נוצרים.
--
מצרים – טרור ומחאה: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתו של אדם אחד בעימותים אלימים שפרצו בין תומכי הנשיא המודח לבין מתנגדיו. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חצי האי סיני. גורמים צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-7 באוגוסט 2013 כי בחודש האחרון נהרגו 60 טרוריסטים מוסלמים ונעצרו 103 נוספים במבצעים צבאיים יזומים שנערכו בידי הצבא המצרי השוהה בחצי האי סיני.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בעת משחק כדורגל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתם של 51 בני-אדם ועל פציעתם של כ-200 נוספים בסדרה של פיצוצים של מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. זהו החיסול השני ביומיים האחרונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם במבצע צבאי שנערך ליד הגבול עם קמרון נגד פעילות אסלאמית טרוריסטים ונגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים אם ארגון הטרור "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים באלג'יריה מסרו ב-7 אוגוסט 2013 על הריגתם של 3 שוטרים וטרוריסטים מוסלמי אחד מארגון אל-קאעידה בהיתקלות קטלנית ממארב שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום אלג'יריה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-7 באוגוסט 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: