Wednesday, August 28, 2013

140 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 14 הרוגים בניגריה; 12 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בלוב; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בתימן; שוטר נהרג במצרים; שוטר נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בעיראק, במצרים, בסוריה, בתימן, בסומליה, בקווקז, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של כ-140 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של עשרות אנשי כנופיות "השביחה", הנאמנות למשטר העלווי של בשאר אל-אסד, בקרבות שנערכו ביומיים האחרונים באזור חאלב בעיקר. מקורות רשמיים בסוריה דחו את הטענה האמריקאית של שימוש מכוון בנשק כימי בהוראת המשטר נגד אזרחים שגרמו להריגתם של יותר מ-1,300 בני-אדם. סין ורוסיה מזהירות את ארה"ב מפני התקפה צבאית של סוריה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של 20 חיילים, אזרחים וטרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשלוש תקריות קטלניות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה. במקרה אחד נמסר על הריגתם של 7 אזרחים בהתקפה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
תימן טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתו של קצין מודיעין בכיר ובנו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של 14 צעירים בהתקפה רצחנית של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה צבאית יזומה נגד חברי מיליציה אסלאמית חמושה המזוהה עם הנשיא הקדום מועמר אל-קדאפי שחוסל בידי המורדים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים במסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתו של שוטר בהתקפה של מוסלמים קיצונים שתקפו תחנת משטרה באזור מנייה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-27 באוגוסט 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: