Friday, September 20, 2013

100 הרוגים בסוריה; 55 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 54 הרוגים בניגריה; 40 הרוגים בדארפור; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 8 חיילים נהרגו בפיליפינים; 3 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; קצין בכיר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בעיראק, בלבנון, בטורקיה, במצרים, בתימן, בסומליה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. עשרות הרוגים היו במהלך קרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון טל-קאעידה לבין האופוזיציה הסורית. במהלך הקרבות נכבש כפר ליד הגבול הטורקי שהיה בידי המורדים ועבר לידי ארגוני טרור אסלאמיים. כמו כן נמסר על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באוטובוס אזרחי באזור העיר חומס.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 55 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשלוש תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת וירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 40 בני-אדם בקרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים לבין מורדים מקומיים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 54 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו שעשרות בתים הועלו באש.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתו של קצין בכיר במשטרה במהלך פעילות יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קהיר. נעצרו עשרות חשודים וכן נתפסו כלי נשק ואמצעי חבלה. כמו כן נמסר שכוחות הביטחון הצליחו לפרק שני מטעני חבלה שהוטמנו באזור העיר קהיר. לאחר זמן קצר התברר שהמטענים היו מטעני-דמה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-19 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-19 ספטמבר 2013 על הריגתם של 8 חיילים בקרבות הנערכים נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. במהלך השבוע האחרון נהרגו עשרות טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: