Saturday, September 28, 2013

110 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים בסודאן; 20 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים בעיראק; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-5 חיילים נהרגו בפיליפינים; 6 הרוגים נוספים בקשמיר; 5 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בקווקז, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הורית מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. 60  בני-אדם נוספים נהרגו בפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בדמשק. כמו כן נמסר על קרבות באזור דמשק וחומס בניסיון של הצבא הסורי להשתלט על שכונות אחדות הנמצאות בידי המורדים ובידי ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים בקרבות בין האופוזיציה הסורית לבין ארגוני טרור מארגון אל-קאעידה. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו כי ארגון אל-קאעידה "גונב" להם את המהפכה בסוריה. ארגון אל-קאעידה מבצע טיהור אתני של הנוצרים המתגוררים בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ביד טרוריסטים מוסלים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור התבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. מקורות נוספים מסרו כי בשלושת הימים האחרונים נהרגו לפחות 120 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סודאן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 23 בני-אדם נוספים בעימותים בין כוחות הביטחון לבין מפגינים שיצאו למחות נגד הממשלה. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 50 בני-אדם בעימותים הללו.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים ו-3 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפת טרור על תחנת משטרה הנמצאת בחבל קשמיר. במהלך הפעולה כולה נהרגו 12 בני-אדם ו-3 טרוריסטים מוסלמים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-27 בספטמבר 2013 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים שהחזיקו בני-ערובה במשך שלושה שבועות בדרום הפיליפינים.  עוד נמסר על הריגתם של 5 חיילים בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים. בשלושת השבועות האחרונים נהרגו 138 טרוריסטים מוסלמים, 24 חיילים ו-12 אזרחים בקרבות שהיו בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: