Wednesday, September 25, 2013

60 הרוגים בסוריה; 61 הרוגים באפגניסטן; 16 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; קצין נוסף נהרג בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בקווקז, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 13 בני-אדם במחוז אידליב בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה הנאמנות למשטר. קרבות נוספים נרשמו בין האופוזיציה הסורית לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה. כמו כן נסמר על הריגתם של 11 חיילים אפגאניים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מטעני חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם בשורה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתו של קצין נוסף בחיל-האוויר התימני מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ביממה הקודמת נהרג מפקד חיל-האוויר התימני מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של לפחות 7 טרוריסטים מוסלמים במהלך היממה האחרונה בעקבות השתלטותם של קניון הנמצא בעיר ניירובי. במהלך ההשתלטות נהרגו לפחות 62 בני-אדם וכ-200 נוספים נפצעו בטבח הקטלני שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפעול בסומליה. מקורות נוספים מסרו כי עדיין נעדרים לפחות 63 בני-אדם.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-24 בספטמבר 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים. בשבועיים האחרונים נהרגו עשרות בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: