Sunday, January 4, 2015

120 הרוגים בסוריה; 65 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 18 הרוגים בלוב; 15 הרוגים בניגריה; 7 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרג במצרים; נער נהרג בעזה מירי של חיילים מצרים; חייל נהרג בפיליפינים מירי של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן; סה"כ 255 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היממה האחרונה מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים וחיילים. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם בהתקפות אוויריות של ארה"ב על אזור העיר ראקה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 65 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובסדרה של קרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות הביטחון לבין מיליציות סוניות חמושות הפועלות במחוז מאריב.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתייםב לוב מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 17 חיילים ואזרח בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – קשמיר - הודו: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בחילופי אש עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שנערכה בשלוש ערים במקביל בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתו של נער עזתי מירי של חיילים מצרים שפעלו מאזור רפיח המצרית.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-3 בינואר 2015 על הריגתו של חייל פיליפיני מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: