Tuesday, January 6, 2015


80 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בניגריה; 9 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים בדרום-סודאן; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בתימן; 2 חיילים וטרוריסט מתאבד נהרגו בסעודיה; 2 הרוגים בלוב; חייל וטרוריסט מוסלמי נהרגו במצרים; שוטר נהרג בטוניסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 187 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמי אופוזיציה בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו יותר מ-20 חיילים סורים וכן כ-30 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 60 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. גורמים מקומיים מסרו שמרבית ההרוגים היו באזור דוג'אייל.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 4 מוסלמים שיעים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים סונים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל במיכלית נפט יוונית שעגנה בלוב. מקורות נוספים מסרו שאת הפיגוע ביצעו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה המעוניינים להשתלט על מתקני נפט ברחבי לוב.
--
סעודיה – טרור: מקורות רשמיים בסעודיה מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 2 חיילים בפיגוע  התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" שחדר מהגבול העיראקי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 9 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים המופעלים בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של התקפות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במוקדים שונים ברחבי ניגריה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתו של שוטר בדקירות סכין של טרוריסט מוסלמי שפעל לבדו.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-5 בינואר 2015 על הריגתו של חייל שניסה לפרק מטען-חבלה שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסיני. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעת ניסיון לתקוף עמדה צבאית באזור קהיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: