Saturday, January 31, 2015

183 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 61 הרוגים בפקיסטן;  20 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בניגריה; האיחוד האפריקאי ישלח 7,500 חיילים לניגריה; ארגון החמאס קונה נכסים בקנדה;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, באפגניסטן ובקשמיר; סה"כ 351 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומייםב סוריה מסרו ב-30 בינואר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בכל רחבי סוריה.  מקורות כורדיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בקרבות עם כוחות כורדיים הפועלים באזור העיר קובאני. כמו כן נמסר על הרוגים נוספים באזור העיר קאמישלי. קרבות נוספים היו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-30 בינואר 2015 על הריגתם של 183 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ופיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו של פקד כרודי בכיר שנהרג בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 בינואר 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם – ביניהם 3 עובדי קבלן אמריקאים – בשני פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 בינואר 2015 על הריגתם של 40 שיעים מפיצוץ של מטען-חבלה גדול שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ארגון אל-קאעידה וארגון הטליבאן הפקיסטני מנהלים מלחמת השמדה נגד בני-העדה השיעית המתגוררת בפקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 בינואר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. מקורות רשמיים באיחוד-אפריקאי הודיעו על שליחת כוח-משימה קרבי מיוחד של 7,500 חיילים במטרה לעצור את המתקפות של ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה והמאיים על מדינות שכנות באזור.
--
קנדה – טרור – ארגון החמאס: מקורות רשמיים בקנדה מסרו ב-30 בינואר 2015 על ארגון צדקה המקושר לארגון החמאס בעזה שהצליח לרכוש נכסים ברחבי קנדה בעיקר באזור מונטריאול ואלברטה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: