Thursday, January 22, 2015

140 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים בתימן;  23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; הרוג בדארפור; הרוג בדרום-סודאן; 12 פצועים בפיגוע דקירה בתל-אביב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 343 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שערך הצבא הסורי על יעדים אזרחיים. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 65 אזרחים שנפגעו בהפצצות הללו.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים קשים, בקרבות ובהוצאות-להרוג שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בין ההרוגים היו לפחות 26 כורדים שגופותיהם התגלו בקבר-אחים בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 35 בני-אדם בקרבות שהיו במהלך היומיים האחרונים באזור ארמון הנשיאות בצנעא בעקבות קרבות בין טרוריסטים מוסלמים שיעים לבין אנשי כוחות-הביטחון של תימן. צנעא כולה נמצאת בשליטת השיעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. מקורות נוספים מסרו על קרבות ונפגעים בין מיליציות אסלאמיות הפועלות בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בעקבות ניסיון לתקוף אנשי או"ם הפועלים בצפון מאלי.
--
סודאן – טרור – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתו של אדם אחד בדארפור ועל הריגתו של אזרח נוסף בדרום-סודאן בשני פיגועי טרור נפרדים שהתבצעו במהלך היממה הקודמת.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-21 בינואר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות רשמיים בישראל מסרו ב-21 בינואר 2015 על פציעתם של 12 ישראלים בפיגוע דקירה שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמי תושב הרשות הפלסטינית. הטרוריסט המוסלמי פעל באוטובוס נוסעים בתל-אביב. עוד נמסר כי באירוע נפצעו 4 ישראלים באורח קשה. הטרוריסט המוסלמי נתפס בידי כוחות-הביטחון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: