Tuesday, August 2, 2016

טרור אסלאמי - 223 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 42 הרוגים באפגניסטן; 40 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בתימן; 9 הרוגים בדרום-סודאן; 6 שוטרים נהרגו בטורקיה; 5 אזרחים נהרגו בניגריה; 5 חיילים רוסים נהרגו בסוריה; 3 חיילים נהרגו בלוב; 2 שיעים נרצחו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; 2,647 הרוגים בעיראק בחודש יולי 2016; ארה"ב הפציצה מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית" בעיר סירט; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, במאלי, בתימן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 223 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות קרקעיים קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בעיר חאלב מסרו על התקפה רחבת-היקף של ארגוני המורדים הפועלים באזור העיר חאלב שנמשכת זה היום השני. גורמים נוספים מסרו על נפגעים רבים מאוד הן מצד המורדים והן מצד כוחות-הביטחון של סוריה הפועלים גם הם באזור. גם נמסר על הריגתם של עשרות אזרחים בהפצצות של המורדים על העיר. מקורות ברוסיה מסרו על הריגתם של 5 אנשי צוות-אוויר שהיו על מסוק רוסי שהופל באזור מחוז אידליב. גורם צבאי רוסי מסר שהמסוק היה במשימה הומניטארית. מקורות כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט על כ-70 אחוזים מהעיירה מנביג' הנמצאת בשליטתו החלקית של ארגון "המדינה האסלאמית".

5 Killed When Russian Helicopter Is Shot Down in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 40 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו כי במהלך חודש יולי 2016 נהרגו 2,647 בני-אדם בפיגועי-טרור, בקרבות ובהוצאות-להורג.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזורים אחדים ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, הפועלים באזור העיר סירט. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הפצצות אמריקאיות שנערכו בעיר סירט נגד ארגון "המדינה האסלאמית" לבקשתה של הממשלה המאוחדת של לוב. בהתקפה היו הרוגים ופצועים בקרב אנשי הארגון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של לפחות 42 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור של ארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. בין ההרוגים היו לפחות 24 שוטרים שנרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" כמו כן נמסר על הרוגים נוספים – לפחות 4 - בסדרה של פיגועי התאבדות שהיו באזור העיר קאבול שהתבצעו ליד בית-מלון בעיר. 3 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 שיעים בני העדה ההאזארית שנרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים סונים הפועלים במחוז קוויטה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה בדרום-סודאן מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות בין המורדים לבין כוחות הממשלה שפעלו באזור העיר ג'ובה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 5 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-1 באוגוסט 2016 על הריגתם של 6 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: